Sampai Gugur Bintang Di Langit, Islam Tetap Dijunjung Tinggi

Salam Pembuka Kata

Followers

Visitor Counter

Saturday, September 12, 2009

Ramadhan Al Mubarak

Assalamualaikum dan salam sejahtera..lama benar rasanya tak update blog. Busy dengan kerja dan bulan2 Ramadhan yang mulia nih..paham2 la..balik on time 4.30, malam terawikh, masa yang ada memang digunakan sepenuhnya. Apapun penulis akan ceritakan sedikit aktiviti sepanjang waktu ketiadaan penulis.
Site Visit JB Sentral , Gerbang Selatan, Johor Bharu
Pada 29 & 30 Julai, Penulis ke JB atas urusan kerja.melakukan inspection terhadap Comms & Signalling Equipment di JB Sentral JB.



Pada 13 & 18 August, Penulis ke Batu Gajah Depot..Melakukan kerja2 pemeriksaan pemasangan LSC, EB dan ujian2 keatas Signalling & Comms Equipment, berserta Switchgear dalam TSL (Kalau tak paham buat2 paham la benda2 nih)
Bermula 22 ogos, Bermulalah Ramadhan Al Mubarak..Masa ini mmg masa terasa terlalu singkat..Tq kepada CEO coz bagi balik awal 4.30..walaupun penulis bujang, tapi masa yang ada boleh la singgah ke bazaar Ramadhan beli juadah. Kerja penulis masih seperti biasa..Turun meeting, site visit, lepak2 opis..fuh..mmg penat juga..tapi dah biasa, takde hal punya..
27 -31 ogos, Penulis mengambil cuti dua hari dan balik kampung di Batu Kurau. Memang sengaja cuti lama sikit untuk merasai suasana ramadhan di kampung tercinta..sempat juga mengemas rumah dah bersedia untuk lebaran.biasala rumah kampung..rumah family.

Di Bulan2 Ramadhan ni sempat juga berbuka bersama teman2..2 September, Penulis berbuka bersama teman2 semetrik Zul, Jaa & Izat di warung Paksu Shah Alam..Lepak sampai malam jugak la berborak kisah2 lama




Pada 11 September, penulis Berbuka bersama Rakan2 sekerja GJ Group bertempat di D Saji Felda, Jalan Semarak.

No comments: