Sampai Gugur Bintang Di Langit, Islam Tetap Dijunjung Tinggi

Salam Pembuka Kata

Followers

Visitor Counter

Tuesday, March 23, 2010

Kisah Lama SMDK

Sedang aku lepak2 kat kampung..
aku hampiri rak2 buku kat rumah..
terjumpa satu majalah SEDAKA 1999(sekolah Dato Kamaruddin)
erm..tak semena2 aku belek la buku tuh...jumpa la gambar kelas lama aku
3 BA (Bahasa Arab) ha3..jgn main2 akuni dulu budak Bahasa Arab tau..
dalam tu bleh la tgok muka sorang2..cuma yang sedih kembalinya rakan sekelas ke Rahmatullah Arwah Emy Bin Sudin...Sedih jugak..kami kelas tu hanya 4 orang lelaki sahaja..bayangkan lah dikelilingi hampir 27 orang perempuan..memang kena lanyak la...




ni pulak gambar aku main kompang, aku dulu setiausaha kelab kompang..jangan main..tgok muka sikit punya samseng sekolah lagi..rambut tarah tepi..main depan2 cikgu masa hari kebangsaan..rahsia yang orang tak tau..yang kat belakang aku tu semua tgh baca lirik lagu sebab tak ingat..lagu pun main lekat belakang baju je..hadoi...




Sesungguhnya kenangan di SMDK tetap menarik, insyallah kalau aku jumpa gambar2 masa Dalam sedaka 1997 & 1998 aku upload pic aku dulu2...

2 comments:

MRS. K said...

huhhu... gambo itam putih pon jadi laa..

hafiz said...

tu je yang ade kak jah