Sampai Gugur Bintang Di Langit, Islam Tetap Dijunjung Tinggi

Salam Pembuka Kata

Followers

Visitor Counter

Friday, March 19, 2010

Perkahwinan Nieza & Anoi

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Masih belum terlambat mengucapkan selamat pengantin baru kepada Nieza dan Anoi kerana akhirnya sampai ke jinjang pelamin..tak sia sia aku menjadi posmen masa kita sama-sama menuntut di Semetrik dulu..diharap pasangan ini akan menjadi pasangan yang bahagia dan sentiasa diredhai Allah setiap masa.

Pada 13 hb March berlangsung persandingan di rumah nieza..aku dari KL pagi2 lagi sampai kamunting jumpa semua member2 & beli hadiah di tesco taiping..ramai jugak kawan2 hadir..tapi muka2 sama la..akhirnya jumpa jugak sue..member masa teknik bersama nieza dulu..memang kawan baik kami nih..mana taknya satu kampung & kalau balik mesti sekali punya..dia dah anak sorang dah..nampaknya aku jugak yang tinggal hu3.

setelah selesai semua kami ramai2 ke taiping sentral..apa lagi pegi melalak la..lama jugak aku tak karok ni..dengan rakan2 biasala..berhibur sekali sekala..






5 comments:

E K A said...

moral of the story...cepat la kawen ye madal...ko nak tunggu ct nurhaliza ke...

hafiz said...

Ct Nurhaliza pun dah kawen la Eka...

hisyam said...

ana taknya satu kampung & kalau balik mesti sekali punya..dia dah anak sorang dah(aku xphm mksd ayat ko tulis..aku xphm bhs malyu ke ni or mmeg bhse mlyu ko wt aku xphm)

hafiz said...

keh3..ayat aku tue kan merujuk pada sue syam oi..

hisyam said...

haha..alamak xbce btul2 lak ayat ko..sori my bad..wakaka