Sampai Gugur Bintang Di Langit, Islam Tetap Dijunjung Tinggi

Salam Pembuka Kata

Followers

Visitor Counter

Tuesday, August 31, 2010

SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN YANG KE 53…….. ‘MERDEKA 3X’




Assalamualaikum ,
Alhamdulillah tanggal 31 Ogos harini kita
menyambut kemerdekaan yang ke 53.
Kemerdekaan ini sepatutnya menjadikan kita lebih
dewasa dan lebih baik hendaknya.

Walaupun jatuh pada bulan Ramadhan yang mulia ini..
semangat cintakan Negara tetap harus ada dalam setiap warganegara Malaysia.
Kerana disinilah tanah air kita,
Negara ini harus dijaga dan disayang sama seperti
kita menjaga barangan, harta benda dan keluarga kita.

Alhamdulillah kita dilahirkan dimalaysia..
negara yang makmur dan aman damai..
sesungguhnya kita harus bersyukur atas nikmat yang Allah berikan.
Kita sebagai khalifah harus menggunakan nikmat ini sebaik baiknya
untuk mencapai keredhaannya.

Disini aku nak letakkan la gambar aku masa belajar di UTM dulu..
bagaimana bangganya aku menjadi Rakyat Malaysia…

yang ni kat rumah aku..still melekat

on the way nak ke gym..tgok belakang la beb

mana aku songlap la bendera kecik ni..ambik tepi jalan kot

bulan puasa di UTM..nak gi terawikh

sorryla..bilik bujang..ader hanger la plak...


setakat itu jelah..tak la patriotik mana pun...



1 MALAYSIA
MENJANA TRASFORMASI

MOHD ALHAFIZ ABDULLAH

No comments: