Sampai Gugur Bintang Di Langit, Islam Tetap Dijunjung Tinggi

Salam Pembuka Kata

Followers

Visitor Counter

Monday, March 21, 2011

Aksi seks pemimpin pembangkang?..Pulak dah.....

Para Wartawan Tunggu Turn nak tengok Rakaman...

KUALA LUMPUR - Satu kumpulan yang enggan dikenali mendakwa mereka memiliki klip video hitam putih yang memaparkan aksi seks seorang pemimpin pembangkang dengan seorang pelacur wanita di sebuah hotel di sini yang menawarkan perkhidmatan seks.

Kumpulan itu, yang diketuai seorang lelaki yang memperkenalkan dirinya hanya sebagai Datuk T berkata, mereka akan menyerahkan pita video itu kepada pemimpin pembangkang tersebut dan isterinya dalam masa seminggu ini.

Kumpulan itu juga mendakwa memiliki seutas jam tangan, dikatakan milik ahli politik itu, yang didakwa diambil oleh wanita itu semasa mengadakan hubungan seks pada 21 Februari tahun ini.

Anggota kumpulan itu berkata, mereka memutuskan untuk mendedahkan perkara itu sekarang kerana sudah tiba masanya untuk orang ramai mengetahui perkara sebenar mengenai ahli politik itu. - Bernama

Psst: aku tak kata betul tak kata tak betul..kita tengok saja la...Agak2 sempat ke DSAI jadi PM kalau camni?

9 comments:

E K A said...

eiii.macam2.kenapa ae aku tak minat langsung pasal politik.naknya benda2 gini.tah apa2 tah

Anonymous said...

http://www.kaedahjibril.com/index.php?ref=hafaz_quran

hafiz said...

aku bab2 liwat & seks DSAI ni aku tak follow sangat..cuma ambik tau sikit2 la..banyak benda lain nak pikir lagi eka..

ISKANDAR said...

benar atau tidak..so rase seeloknya jgn disebarkan,kot2 tak betoi kang menjadi fitnah...berangkai dosa diterima..kalau betoi tue,bende2 mungkar ni kurang molek juga disebarkan.sekadar pandangan sekupang..

hafiz said...

Iskandar,

Ini hanya sebuah berita,
lebih malu jika disebarkan dengan detail.
sebab itu lah aku katakan tadi, kita just tahu sahaja..untuk mengikuti dengan detail terserah kepada masing2

kapten said...

InsyALLAH kebenaran akan menang dan kebatilan akan kecundang.....

hafiz said...

Janji Allah itu Pasti...

ISKANDAR said...

Di dalam kes yang didedahkan oleh ketiga orang datuk ini pula, menonton filem tersebut bukan sekadar boleh menimbulkan kesalahan dari aspek di atas, malah ia boleh menyebabkan berlaku dan tersebarnya fitnah ke atas seseorang yang belum terbukti bersalah. Ini menyalahi kaedah syarak yang masyhur yang berbunyi al-aslu bara’at az-dzimmah (seseorang itu tidak bersalah sehingga dibuktikan). Di dalam keghairahan pihak-pihak tertentu ingin ‘mengenakan’ ketua pembangkang itu, mereka umpama dirasuk syaitan kerana sudah tidak ada lagi perasaan malu dan takut untuk berbuat dosa. Dosa apakah yang dimaksudkan di sini? Dosa di dalam mengajak manusia untuk menonton filem lucah secara beramai-ramai!!!

hafiz said...

itulah kesilapan datuk tersebut.sebaiknya bagi sahaja kepada pihak berkuasa..walaupun DSAI tak pecaya kan polis...