Sampai Gugur Bintang Di Langit, Islam Tetap Dijunjung Tinggi

Salam Pembuka Kata

Followers

Visitor Counter

Wednesday, July 13, 2011

Alfatehah buat Arwah Baharuddin, Tapi buat Pakatan...Jangan mati pun nak menipu

Assalamualaikum,

Aku dah malas nak tulis Bersih 2.0, aku harap ni kali terakhir,
aku cukup panas sebab aku diantara yang tertipu (bolehla)
sebab percaya yang meninggal Arwah Baharuddin adalah seperti yang dipaparkan oleh blog PR dan youtube mereka.

Rupa-rupanya mereka mempergunakan gambar Suhardi Mohd yang sekarang ini menetap di Bangi seolah beliaulah arwah. Memang kurang ajar betul..Semoga Allah sahaja membalas kepada mereka yang memfitnah.


Allahyarham Baharuddin Ahmad (Gambar ini tidak disiarkan oleh blog & youtube PR)





3 artikel bergambar diatas adalah Suhardi Mohd, beliau masih hidup, Penipuan yang jelas mempermainkan isu kematian bagi menaikan marah masyarakat kepada Polis dan Kerajaan.

Kalau nak berjuang pun, jangan la nak menipu....tu namanya Matlamat menghalalkan cara..Blog PR pun dah ada membetulkan kembali statement diorang...Bagusla tu..jangan dok emo sangat, satu lagi Menteri KDN suruh Bersih Saman kerajaan, sebab Polis ada semua rakaman Demo tersebut. Korang Ingat Polis takde SOP ke dalam menjalankan tugas.....

nak tahu lebih lanjut tengok kat blog papagomo. Salut la kat hang Gomo dapat bongkar..kalau tak satu Malaysia kena tipu....

Psst: Panas pulak aku pasal Bersih nih...ini bukan bersih, tapi Kotor

3 comments:

buaya said...

salam ziarah

jom ke blog buaya dan jadi follower sekali k

Nurul Hermilia said...

panasss betoii aku....

Anonymous said...

Salam perjuangan dan salam tinta berdarah dari saya untuk semua blogger. saya dah follow dan pautkan blog tuan di blog saya.Harap tuan dpt memautkan blog saya dalam senaraian tuan demi alif ba ta. Ini blog saya http://keris7lok.blogspot.com/ . Matlamat saya untuk berblog adalah untuk menangkis serangan-serangan serta fitnah-fitnah dari Penipu Rakyat dan mempertahankan parti keramat UMNO dan mendukung Artikel/Perkara 11, 152,153 dan 160..

Pesanan saya kepada mana-mana blogers PR yang cuba merosakkan nama baik parti UMNO/BN atau ingin memusnahkan parti UMNO/BN..tinta berdarah Keris 7 Lok menanti..aku takkan menyebarkan dakyah fitnah..kerana aku punya agama ISLAM..aku takkan menyebarkan pembohongan yang menjadi punca perpecahan kaum..kerana aku punya bangsa MELAYU..dan aku takkan memburukkan negara aku...kerana aku punya tanahairku MALAYSIA..