Sampai Gugur Bintang Di Langit, Islam Tetap Dijunjung Tinggi

Salam Pembuka Kata

Followers

Visitor Counter

Monday, March 8, 2010

Sambutan 10 tahun Semetrik

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Pada 27 & 28 hb febuari berlangsungnya sambutan 10 tahun semetrik di Sek. Men Teknik Gerik..satu lagi memori tercipta dimana Sambutan Ulang Tahun Sedekad Sekolah Menengah Teknik Gerik telah dirasmikan oleh Y.B Dato Hasbullah Osman,Adun Temengor merangkap setiausaha politik Timbalan Perdana Menteri.Acara gilang gemilang itu diadakan di Dewan Besar SEMETRIK dan dimeriahkan oleh guru-guru dan bekas guru dan pengetua serta staf sekolah.Kehadiran bekas pelajar rata-rata daribatch 1,3 dan 6 turut menceriakan majlis tersebut.

Dengan sambutan ini sedikit sebanyak dapat mengimbau kembali kenangan masa lalu dimana aku pernah menuntut ilmu disini..sukar dibanyangkan masa berlalu begitu cepat..rakan2 yang lansung tidak pernah bertemu selepas tamatnya SPM dahulu seperti Acong, Zahid hamidi, wak & ecot..terima kasih kepada saudara Hisyam Jusoh yang telah berusaha keras dalam menjayakan program ini..memang ade talent nak jadi YB.


bersama alumni yang hadir

acara sampingan


Hafiz Ahmad, Acong, Zahid Hamidi & Aku


Bersama Cikgu BM dahulu Pn Kamasuriati


Diharap acara sebegini akan terus di lakukan..kalau boleh kita buat di KL atau di IPOH..budak2 alumni banyak yang bekerja di ibu kota, yang dah ade anak & suami..senang sikit kita nak arrange....

No comments: