Sampai Gugur Bintang Di Langit, Islam Tetap Dijunjung Tinggi

Salam Pembuka Kata

Followers

Visitor Counter

Wednesday, December 1, 2010

Majlis Perkahwinan Ben

Assalamulaikum dan salam sejahtera

Pada 28hb 11, aku menghadiri majlis kenduri kawen sahabat UTM shahril azhar a.k.a ben, Kehadiran rakan2 UTM di rumah pengantin..yang mana dah kawen tu dah bawak anak2 pun..nampaknya geng2 bujang senang dah makin berkurang..dan pastinya makin berkurang..he3.Selamat pengantin baru ben..semoga kekal ke akhir hayat, kepada rakan2 bujang yang lain mari lah kita mencari pasangan masing2..paneh telinga aku kene sindir.huahahah..diantara gambar2 majlis perkahwinan tersebut...

Anak Khalil

Rakan2 Yang Hadir

Sporting ah Pengantin Karok

Anak Fauzul

Wajah Gembira Pengantin

Geng Bujang Senang

Rakan2 yang Hadir


Disaat aku menulis ni, sambil bersiap nak outstation 3 hari ke utara tanah air..kerja sambil makan angin la kot..kali ni aku tak bawak MANIA 77 aku..letih tiap2 bulan aku lenjan dia ke utara..naik kete orang lain pulak la.

Hafiz

2 comments:

nur_eimi said...

sile la kawen cepat hehe..join kelab baru..

hafiz said...

Wah..tunggu hang masuk kelab dulu