Sampai Gugur Bintang Di Langit, Islam Tetap Dijunjung Tinggi

Salam Pembuka Kata

Followers

Visitor Counter

Monday, February 28, 2011

Dusun Durian & Majlis Perkahwinan Hafiz Ahmad

Assalamualaikum,

4 hari aku tak posting kat blog, sengaja aku malas nak post sebab ada kat Kampung. 2 hari outstation Khamis & jumaat di Penang, aku terus balik kampung. banyak la urusan yang perlu aku selesaikan.

Pagi sabtu aku bergerak ke Padang Rengas Menghadiri Majlis perkahwinan Rakan sekolah teknik, KMPP, UTM dan rakan serumah ketika di sama2 menyewa bujang di Pandan Indah iaitu Hafiz Ahmad. Nampaknya hilang lagi geng2 bujang ha3.
Antara Rakan2 Semetrik yang hadir

Afex (bulan 6 tamat zaman bujang), Sham & Ehsan

Afex & Yusry (Bulan 10 kawen)

Jafni yang semakin sihat dan Dzul yang semakin jambu

Bunga Semetrik, Suhada Jong ( Bulan 3 kawen)

Dikesempatan yang ada juga, aku sempat ke Dusun Durian aku. Alhamdulillah banyak jugak pokok yang menjadi, adala dalam 20 pokok. Harap Harga Durian tetap maintain mahal. Dusun ni aku suruh orang jaga ler...

Korang terer cari la durian kat pokok nih

Akibat Sudah lama tak turun ke dusun, Penunggu (Pacat) sungguh merindui kehadiran ku dengan memberi kucupan mesra...

tu jelah aku nak cerita...

Assalamulaikum...

2 comments:

MRS. K said...

kaki mu ke tu? apsal pakai inai? huhu

hafiz said...

kaki aku ler..
inai? jangan buat spekulasi woooo