Sampai Gugur Bintang Di Langit, Islam Tetap Dijunjung Tinggi

Salam Pembuka Kata

Followers

Visitor Counter

Saturday, June 25, 2011

Sepah Wajar Menang Maharaja Lawak-Aksi Konsisten Setiap Minggu

Assalamualaikum,

Mesti ramai dah tahu sepah menang Maharaja Lawak,
Kemenangan Tersebut adalah wajar kerana Sepah konsisten setiap minggu persembahan.
kalau kita tengok di youtube persembahan mingguan mereka, semuanya cukup kelakar berbanding Nabil, Jambu & Jozan. Apa pun aku ucap tahniah kepada sepah, Hiburkan kami seluruh rakyat Malaysia....



Psst: Lepas ni dah takde Maharaja Lawak, so nak tengok apa lagi setiap jumaat malam?

7 comments:

Anonymous said...

lps ni dah xde maraja lawak layan SY I follow la pulak - saleh yaakub, abg jem

hafiz said...

hahaha..
tapi sudah pasti tidak sama macam Maharaja Lawak yang orang tunggu setiap jumaat malam hehehe

Anonymous said...

madal....takpa...malam jumaat kita pi layan gym...kat sana pun ramai maharaju lawak....


regards

sahabat sebelah bilik kat koleh 14....

hafiz said...

ok gimik...
takde hal

ayu said...

walaupun sepah menang, tapi nabil gak yg kayO kan..^_^

lepas ni tak payah layan apa2 je la.. jgn lupa tgk final imam muda minggu depan..

Anonymous said...

mmg patut pn sepah mng cz tiap minggu lawak drg menjadi..

~dydex~

hafiz said...

Terbaik.....