Sampai Gugur Bintang Di Langit, Islam Tetap Dijunjung Tinggi

Salam Pembuka Kata

Followers

Visitor Counter

Wednesday, July 27, 2011

Tiket Malaysia vs Singapura dah Habis...!!!

Assalamualikum,

Aku diberitahu Tiket jualan esok dah pun habis,


Ramai merungut sebab tak dapat tiket, tambah-tambah lagi kepada ulat2 tiket yang beli 100 keping tuh. kalau jadi aku pun marah..beratur panjang2..tak dapat, kat ulat tiket jual yang 30 jadi 50 atau lebih.


Selempang Tiket tuh..tak sempat kira pulak berapa keping


Tapi yang ni jer aku punya

Alhamdulillah Aku & the gang berjaya juga mendapatkan tiket yang esok. kalau tengok dekat no siri dah 30 ribu, kira awal jugak la.

Aku amat berharap FAM dapat mencetak lagi tiket. Sepanjang pengetahuan aku Stadium Bukit Jalil mampu menampung 100,000 penonton. Sejarah juga telah membuktikan pada 1998 Final piala Malaysia Perak vs Terengganu menyaksikan jumlah penyokong melebihi 100,000. Aku adalah antara penyokong Perak pada waktu itu.

Memandangkan Singapore hanya 2,000 penonton, apalah kiranya 98,000 untuk penyokong kita.

Penuhkan Stadium

Yang pasti pemain ke12 pasti menggerunkan pasukan singapura..

ayuh kita...Berikan semangat kepada pasukan kita....

Psst: Kalah Menang yang penting kita enjoy....

5 comments:

Faztee Danisha said...

sian memeber beria nka g..tp xdpt tiket..maunye tak dgn org len skali beli kemain banayak..xbg chance org len..hope m'si bjaya..
harimau vs singa..bahang dah terasa ni

cucu umie said...

selamat menyaksikan secara live lh bro..chaiyok tema mlaysia

kapten said...

wah madal...macmbest jer dapat p....rasa aura malaysia...hehehe

waseemshahzada said...

Link Exchange with us and get a backlink and traffic for free and also monitorize your webstats,


http://webstats.apnipie.com/

hafiz said...

Faztee : Ulat tiket ambik kesempatan macam tu la..tak tau nak kata apa lagi..diorang tu tah2 tak masuk stadium kot

Cucu umie : Thanks...Tengok live ni lain sikit la..menang kalah kita enjoy jer..

Kerk: Hahaha..Bukan selalu kerk..Dah nak bulan puasa ni,